لگو

دوره آموزش کمتازیا – 2022

کامتاسیا استودیو برترین نرم افزار در زمینه تولید و تدوین انواع فیلم های آموزشی می باشد چرا که در عین سادگی و داشتن محیط کاربری ساده بسیار قدرتمند و سریع عمل می کند و شما را از نرم افزارهای دیگر تدوین بی نیاز خواهد کرد.
تعداد جلسات :

76 جلسه

تعداد دانشجویان :

325

ویدیو معرفی
پخش ویدیو
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
ریال590
شروع کنید

ما برای صرفه جویی در زمان شما تعداد زیادی افکت های تصویری و صوتی (بیش از 1000 عدد) را برای شما عزیزان آماده کرده ایم و این پک ویژه به صورت هدیه در اختیار هنرجویان دوره کامتاسیا استودیو قرار خواهد گرفت.ویدیوی مقابل پیش نمایش برخی از این افکت ها می باشد به شما پیشنهاد می کنیم یکبار این ویدیو را مشاهده کنید. ما برای صرفه جویی در زمان شما تعداد زیادی افکت های تصویری و صوتی (بیش از 1000 عدد) را برای شما عزیزان آماده کرده ایم و این پک ویژه به صورت هدیه در اختیار هنرجویان دوره کامتاسیا استودیو قرار خواهد گرفت.ویدیوی مقابل پیش نمایش برخی از این افکت ها می باشد به شما پیشنهاد می کنیم یکبار این ویدیو را مشاهده کنید.

ما برای صرفه جویی در زمان شما تعداد زیادی افکت های تصویری و صوتی (بیش از 1000 عدد) را برای شما عزیزان آماده کرده ایم و این پک ویژه به صورت هدیه در اختیار هنرجویان دوره کامتاسیا استودیو قرار خواهد گرفت.ویدیوی مقابل پیش نمایش برخی از این افکت ها می باشد به شما پیشنهاد می کنیم یکبار این ویدیو را مشاهده کنید.

نرم افزار کمتازیا

تدوین و تولید محتوای ویدیویی یک هنر و مهارت پردرآمد است که این روزها در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام رشد و توسعه انواع ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی را میبینیم دوره Camtasia Studio می تواند شما را به مهارت کامل و لازم برای تولید انواع محتواهای ویدیویی برساند. تدوین و تولید محتوای ویدیویی یک هنر و مهارت پردرآمد است که این روزها در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام رشد و توسعه انواع ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی را میبینیم دوره Camtasia Studio می تواند شما را به مهارت کامل و لازم برای تولید انواع محتواهای ویدیویی برساند.

تدوین و تولید محتوای ویدیویی یک هنر و مهارت پردرآمد است که این روزها در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام رشد و توسعه انواع ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی را میبینیم دوره Camtasia Studio می تواند شما را به مهارت کامل و لازم برای تولید انواع محتواهای ویدیویی برساند.تدوین و تولید محتوای ویدیویی یک هنر و مهارت پردرآمد است که این روزها در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام رشد و توسعه انواع ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی را میبینیم دوره Camtasia Studio می تواند شما را به مهارت کامل و لازم برای تولید انواع محتواهای ویدیویی برساند.

::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5